Mrav selidbe d.o.o.

 

Mrav dostava d.o.o.

 

 

 
 

Za selidbe i prijevoze tel: 099 300 3000

 

Za IKEA dostavu tel:        099 300 3005

 

 

 
početna stranica
 

FAQ, NAJČEŠĆE POSTAVLJANA PITANJA

Koliko će to mene koštati
cijene potražite u rubrici cjenik ili nazovite na 099 300 3000
Kako to vi radite ? (TIJEK SELIDBE)
Kako kod vas izgleda selidba ? (TIJEK SELIDBE)
Kako bi se mogli dogovoriti ?
(NAČIN DOGOVARANJA)
Da li vi to trebate najprije doći pogledati (PROCJENA)
Postoji li zaštita za namještaj koji se seli ? (ZAŠTITA NAMJEŠTAJA)
Hoće li se namještaj jako izgrebati u vozilu ? (ZAŠTITA NAMJEŠTAJA)
Koliko ranije se treba najaviti za selidbu ? (KOLIKO RANIJE SE NAJAVITI)
Imate li ljude koji će sve to iznijeti iz stana po stubištu i potom po stubištu unijeti u drugi stan ?
Da, imamo
Kad se dogovorimo za termin da li je to konačni dogovor ?
Da to je konačan dogovor, ukoliko iskrsnu nepredviđene okolnosti dogovor se može promijeniti (NAČIN DOGOVARANJA     ŠTO TREBA DOGOVORITI PRIJE SELIDBE)
Da li vi pakirate stvari u kutije ?
Da, mi pružamo i uslugu pakiranja u kutije (KUTIJE)
Imate li kakvu ambalažu u koju bi se mogle pakirati stvari ?
Da, imamo (KUTIJE)
Da li vi demontirate i montirate namještaj ?
Da (MONTAŽA I DEMONTAŽA NAMJEŠTAJA)


TIJEK SELIDBE
U dogovoreno vrijeme potrebni djelatnici i odgovarajuće vozilo stižu na dogovorenu adresu. Radnike vodi poslovođa a svi ravnopravno sudjeluju u poslu. Svi zajedno čine ekipu.

Stranka pokazuje poslovođi odmah SVE stvari koje se sele (dakle sav namještaj, sve kutije, sve aparate itd) u SVIM prostorima iz kojih se te stvari sele kako bi poslovođa mogao odrediti pravilan redoslijed utovara. (Svako naknadno dodavanje može zahtijevati preslagivanje već utovarenih stvari u vozilo čime se produžuje trajanje selidbe) (ŠTO NAPRAVITI PRIJE SELIDBE (kako bi selidba trajala kraće a time za stranku jeftinije)) (ŠTO STRANKA NE TREBA NAPRAVITI PRIJE DOLASKA MRAV EKIPE)

Zaposlenici nose namještaj, ostale stvari i kutije u vozilo (Ako je ranija PROCJENA pokazala da postoji potreba za demontažom (MONTAŽA I DEMONTAŽA NAMJEŠTAJA) namještaj se rastavlja ). Zaposlenik na vozilu slaže stvari na najprikladniji način i pritom zaštićuje namještaj dekama i pokrivačima priređenim za tu svrhu. Ujedno veže namještaj tako da se ne pomiče u toku vožnje. Stvari se prevoze na odredište. Ako je u pitanju međugradska selidba moguće je da na odredište ne ide čitava ekipa. Na odredištu se treba nalaziti stranka ili njezin predstavnik koji zna kakav razmještaj u novom prostoru se želi.

Zaposlenici iznose stvari iz vozila i prenose ih u predviđene prostorije prema oznakama na namještaju i kutijama ili prema uputama stranke. (Ako postoji potreba za montažom (MONTAŽA I DEMONTAŽA NAMJEŠTAJA) namještaj se sastavlja)

ŠTO TREBA DOGOVORITI PRIJE SELIDBE

Tko se seli

- ime kontakt osobe i telefon

Što se seli

- točan opis stvari – posebne napomene ako postoje

(tereti teži od 100kg ili posebnih dimenzija, posebni tereti (Transport specijalnih tereta:)

Od kuda se seli

- adresa, kat, (ima ili nema lift)

Kamo se seli

-adresa, kat, (ima ili nema lift)

Kada se seli

- datum i sat

Cijena

- način plaćanja

želite li ugovoriti selidbu putem weba, molimo ispunite on line obrazac - ovdje

ŠTO NAPRAVITI PRIJE SELIDBE (kako bi selidba trajala kraće a time za stranku bila jeftinija)

U terminu selidbe osigurati parkirno mjesto što bliže ulazu u zgradu ( 2 automobilska mjesta za kombi a 3 za kamion)
Isprazniti sav namještaj od svih stvari bez obzira na vrstu stvari i njihovu količinu
Izvaditi iz namještaja sve police, ladice, prečke za vješanje itd
Provjeriti mjerenjem može li se namještaj iznijeti iz prostorije odnosno unijeti u predviđenu prostoriju. Ako to nije moguće onda je potrebna demontaža i montaža namještaja (MONTAŽA I DEMONTAŽA NAMJEŠTAJA)
Provjeriti postoje li eventualno oštećenja na namještaju
Sve sitnije stvari zapakirati u kutije (KUTIJE) koje:
- treba odabrati prema težini stvari (papir i ostale teške stvari se pakiraju u manje a posteljina, odjeća, jastuci itd u veće kutije tako da je težina pojedine kutije cca 20-25kg)
- je potrebno čvrsto zalijepiti (KUTIJE)
- je potrebno označiti (KUTIJE) ako ih je na odredištu potrebno rasporediti u odgovarajuće prostorije

Sve kutije u kojima se nalazi osjetljiv sadržaj (lako lomljive stvari kao staklo, precizna mehanika i elektronika, biljke itd) potrebno je označiti sa VIDLJIVOM OZNAKOM
U slučaju prijenosa kućanskih aparata, dijelova kuhinja itd potrebno je unaprijed odspojiti STRUJU, VODU, PLIN itd
Rasčistiti prolaze po stanu i stubištu na putu kojim će se nositi namještaj (najveći komadi namještaja se tovare u vozilo prvi).

NAČIN DOGOVARANJA
Termin selidbe ili prijevoza kao i vrsta vozila sa potrebnim brojem radnika se mogu dogovoriti telefonski. Za veće ili kompliciranije selidbe preporučamo da naš djelatnik dođe na procjenu. PROCJENA

PROCJENA
Kako bi se točno utvrdila veličina vozila koje je potrebno za selidbu, prijevoz ili specijalni transport, odgovarajući broj ljudi kao i eventualna potreba za odspajanjem (ODSPAJANJE INSTALACIJA) instalacija ili rastavljanjem ( MONTAŽA I DEMONTAŽA NAMJEŠTAJA ) namještaja preporučujemo dolazak našeg djelatnika – procjenitelja. Dolazak je besplatan i ne obavezuje stranku na nikakav način a obavlja se u vrijeme koje stranci odgovara.

ZAŠTITA NAMJEŠTAJA

Za selidbe se koristi:
- kamion sa velikim tovarnim prostorom (6,1x2,4x2,4=36m3) koji omogućava pravilan raspored namještaja
- koji je posebno priređen za tu svrhu (stijenke su prekrivene mekanim tepihom)

i koji je posebno opremljen
   - deke i pokrivači za zaštitu namještaja od oštećenja
   - te gurtne i zatezači koji sprječavaju da se namještaj u toku vožnje pomiče i time ga posebno čuvaju od oštećenja

KOLIKO RANIJE SE NAJAVITI
Za najtraženiji dan u tjednu, a to je subota, potrebno se najaviti nekoliko dana ranije. Za ostale radne dane u tjednu je obično dovoljno da to bude dan ili dva ranije. Ukoliko je potrebno da naš djelatnik dođe na procjenu (PROCJENA) na rečeno treba dodati dan ili dva.

KUTIJE
Za pakiranje sitnijih stvari vrlo su prikladne kutije koje su posebno napravljene za selidbe. Imaju prikladne dimenzije i čvrstoću i najpovoljniju cijenu. (cjenik).
NAPOMENA ZA PAKIRANJE:
Kad se pakiraju registratori, knjige i ostali teški materijali potrebno je da samoljepljiva plastična traka širine 5 cm prelazi rukohvat cca 1-2cm

MONTAŽA I DEMONTAŽA NAMJEŠTAJA
- Manje demontaže i montaže namještaja se ne naplaćuju zasebno već ulaze u vrijeme odnosno u cijenu selidbe. Ako to situacija nalaže manji broj naših djelatnika će doći ranije i rastaviti namještaj. Isto tako nakon što su stvari prevezene i raspoređene na odredištu moguće je da nekoliko naših djelatnika ostane sastaviti rastavljeni namještaj.
- Za veće ili komplicirane demontaže odnosno montaže namještaja nudimo posebnu stolarsku ekipu čiji radovi se dodatno naplaćuju

ŠTO STRANKA NE TREBA NAPRAVITI PRIJE DOLASKA MRAV EKIPE
Stranka ne treba samostalno pakirati odnosno zaštićivati namještaj koji se seli jer ambalaža vrlo često smete kod iznošenja namještaja iz stana, kod manevriranja stubištem te kod utovara u vozilo. Djelatnici Mrava će se pobrinuti da Vaš namještaj na najsigurniji način stigne neoštećen na odredište.

 
Mrav dostava d.o.o. OIB 93560815150, Badovinčeva 23 10 000 Zagreb              Mrav selidbe d.o.o. OIB 66783317270 V. Ruždjaka 19 10 000 Zagreb
Za prijevoze i selidbe tel: 099/ 300 3000 (samo glasovni pozivi, SMS poruke NISU pod nadzorom) mail info@mrav.hr
Za dostavu iz Ikea trgovine: 099 300 3005 ili 099/ 300 3000 (samo glasovni pozivi, SMS poruke NISU pod nadzorom) mail info@mrav.hr